witam wszystkich miłośników roweru

witam wszystkich miłośników roweru

czwartek, 26 marca 2015

ROHLOFF - OLEJ DO ŁAŃCUCHA

                  Rohloff olej do łańcucha

                  Używałem już różnych smarowideł do łańcucha i wrażenia były różne. Niektóre produkty spełniały moje oczekiwania inne zaś trochę mniej.
Ale dla mnie z racji tego ,że dużo jeżdżę w terenie tak muszę nasmarować łańcuch aby nie czepiały się go różne śmieci , piach itd. Ostatnim olejem był Finish line nie powiem byłem na początku zadowolony łańcuch suchy nic się nie czepia ale bardzo częste smarowanie ponieważ szybko się zużywał olej mnie irytowało sięgnąłem więc po ROHLOFF.

   Pierwsze wrażenie buteleczka jak każda inna olej na palec i tu zdziwienie.Olej lepki nie mogłem go w ogóle zetrzeć z palca więc od razu mi w głowie zaświtało kurcze piach będzie się lepił do niego niesamowicie.
  Teraz pierwszy test na łańcuchu. Łańcuch nasmarowałem wieczorem i na drugi dzień wystartowałem na próbę. Napęd chodził super lekko więc pierwsze wrażenie mówię nie jest złe. W duchu pomyślałem napęd chodzi lekko to jak będę musiał go często czyścić bo będzie się czepiał piach -trudno.A tu moje zdziwienie do łańcucha w małym stopniu się czepia piach i inny brud. Olej jest tak zrobiony , że super smaruje i nie łapie brudu.
  Podsumowanie - olej Rohloff teraz używam cały czas i jestem z niego bardzo zadowolony.
Jest bardzo wydajny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz